Szukasz dobrego biura rachunkowe w Krakowie (księgowy i księgowa)? Tani cennik - usługi! Pełna księgowość spółki, firmy!

Książka

Kolejnym krokiem po napisaniu raportu jest napisanie książki. Nie jest to wcale tak nużące, jak Ci się wydaje. Jeśli potrafisz się wypowiadać, potrafisz też pisać. Napisanie 200 stron książki przy tempie jednej strony dziennie zajmie mniej niż rok. Istnieje nawet zdalny kurs pod tytułem „Jak napisać książkę na dowolny temat w dwa tygodnie”.

Autor książki błyskawicznie zyskuje reputację eksperta w swojej dziedzinie. Staniesz się sławny, jednak co ważniejsze, wejdziesz w posiadanie niesamowitego narzędzia marketingowego. Zabieraj ze sobą egzemplarze swojego dzieła na każdą prowadzoną przez Ciebie prezentację. Faktem jest, iż publiczność zawsze chce więcej niż mówca może dać, chętnie zatem kupią Twoją książkę. Możesz również zaoferować ją wydawcom czasopism i stacjom radiowym jako nagrodę w konkursie.

Jeden z coachów, którzy postąpili w ten sposób, otrzymał ponad tysiąc odpowiedzi od potencjalnych klientów. Wielu z nich zmieniło się w rzeczywistych klientów, zapełniając całą przestrzeń w jego terminarzu i zmuszając go do przekazania części chętnych innym coachom. Jako autor publikacji książkowej możesz żądać też wyższego honorarium za swoje usługi. Pięć powodów, dla których powinieneś napisać książkę, nawet jeśli nie jesteś urodzonym pisarzem:

– 1. Pisarzy się ceni. Kiedy napiszesz książkę na temat swojego życia zawodowego, zyskasz natychmiastową wiarygodność, dzięki której możesz zwiększyć stawki za świadczone przez siebie usługi.

– 2. Możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, jeśli odpowiednio dopracujesz swój rękopis.

– 3. Masz możliwość spojrzenia wstecz. Co chciałbyś wiedzieć, kiedy zaczynałeś działalność?

– 4. Książka nie powinna być źródłem dochodu, z pewnością jednak spowoduje zamieszanie wokół Twojej osoby. Ewentualne koszty wiążące się z jej wydaniem możesz uwzględnić w budżecie przewidzianym na plany marketingowe.

– 5. Książka może również polepszyć twój standard obsługi klienta. Podpisane egzemplarze książki możesz wysyłać w podziękowaniu klientom.

– Pięć wskazówek dotyczących pisania książki:

– 1. Największy rynek stanowią osoby, które interesują się, lecz mają niewielką wiedzę na temat Twojego zawodu.

– 2. Przy odrobinie szczęścia może uda Ci się zainteresować książką znane wydawnictwo, jednak prawdopodobnie lepiej będzie samemu ją wydać. Za wszelką cenę unikaj wydawnictw, którym będziesz musiał płacić za wydanie własnej książki.

– 3. Książka powinna mieć papierową okładkę i około 100 stron. Pomyśl o dziesięciu możliwych tytułach rozdziałów.

– 4. Istnieje wielu pisarzy, którzy za odpowiednią opłatą napiszą książkę za Ciebie. Umieszczone zostanie na niej Twoje nazwisko jako autora i tylko Ty będziesz znał prawdę. Osoby takie to tak zwani ghostwriters (pisarze-duchy), ponieważ istnieją, choć nie są widoczne.

– 5. Jeśli znasz kogoś sławnego, poproś o napisanie przez taką osobę przedmowy lub cytatu na okładkę. Same nazwisko sławnej osoby doda wiarygodności Twojemu dziełu.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.