Szukasz dobrego biura rachunkowe w Krakowie (księgowy i księgowa)? Tani cennik - usługi! Pełna księgowość spółki, firmy!

Jak dostać zaproszenie do programu w telewizji

Jak zapewne już się zorientowałeś, sekret sukcesu tkwi w tym, aby połączyć to, co promujesz, z najważniejszymi wydarzeniami dnia i tematem interesującym dla widowni danego programu.

Przyjrzyjmy się technice stosowanej przez Eileen Roth. Miała ona świadomość, że będzie potrzebować pomocy mediów, aby rozwijać swoją działalność. Klient znający branżę reklamową podpowiedział jej, że jeśli chce zainteresować producenta programu talk show, powinna znaleźć wabik medialny.

Dlaczego wabik medialny jest potrzebny? Producent programów talk show, który usłyszy, że chcesz wziąć udział w jednym z jego odcinków tylko dlatego, że jesteś lekarzem, prawnikiem czy nawet wodzem Indian, z pewnością popatrzy na ciebie z politowaniem. I ziewnie.

Telewizja to ten rodzaj mass mediów, w którym najważniejsze są wrażenia wzrokowe. Producenci chętnie zapraszają gości, którzy potrafią przyciągnąć i zainteresować widzów. Co więcej, mimo że przygotowanie i złożenie programu w całość jest zadaniem producenta, to ty musisz go przekonać, jak wartościowy będzie twój udział. Nie chodzi po prostu o reklamowanie się. Chodzi o opracowanie programu za producenta i wyjaśnienie mu, w jaki sposób twoje wystąpienie może podnieść oglądalność.

Zastanawiając się nad formą prezentacji, pamiętaj, że przede wszystkim musisz podać informacje interesujące dla publiczności. Ponadto powinny one:

– zabawiać widzów,

– uczyć widzów (sprawiać, by dzięki obejrzeniu odcinka poczuli się bogatsi intelektualnie i lepiej poinformowani),

– zwiększać wśród widzów świadomość nowych trendów,

– odwoływać się do nowych trendów, wiązać się ze świętem lub sezonem.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.