Szukasz dobrego biura rachunkowe w Krakowie (księgowy i księgowa)? Tani cennik - usługi! Pełna księgowość spółki, firmy!

Informacje na temat słuchaczy twojej prezentacji

Powinniśmy zgromadzić jak najwięcej informacji na temat słuchaczy. Im więcej wiemy, tym trafniej możemy przewidzieć zarzuty i pytania. Ponadto, im bardziej skoncentrujemy się na kwestii publiczności, tym mniej czasu spędzimy na rozpamiętywaniu problemów istniejących tylko w umyśle prezentera. Musimy wiedzieć, kim są najważniejsi członkowie publiczności. Zadajmy sobie zatem następujące pytania:

– Kto będzie brał udział w prezentacji?

– Kogo naprawdę interesuje jej temat?

– Jaki jest zakres odpowiedzialności słuchaczy?

– Którzy słuchacze będą w stanie zrozumieć tematykę prezentacji? Czy istnieje możliwość wcześniejszego pokazania prezentacji tym osobom?

– Którzy słuchacze nie będą rozumieli tematyki prezentacji? Czy istnieje możliwość wcześniejszego pokazania prezentacji tym osobom?

– Jakie jest podejście słuchaczy do tez przedstawianych w prezentacji?

– Kto jest odpowiedzialny za obecny stan rzeczy?

– Kto dostał awans z powodu przyczynienia się do obecnego stanu rzeczy?

– Kto może ucierpieć na wprowadzeniu proponowanych zmian?

– Jakie są powody uczestniczenia słuchaczy w prezentacji?

– Komu prawdopodobnie nie będą się podobały prezentowane pomysły? Z jakiego powodu?

– Kto straci władzę, jeśli zostaną wprowadzone proponowane zmiany?

– Na czyją pracę wykorzystanie prezentowanych pomysłów wpłynie najbardziej? Czy praca tych osób stanie się łatwiejsza, czy trudniejsza? Jeśli zakładamy, że propozycje ułatwią pracę – w jaki sposób wpłynie to na słuchaczy? Jeśli uważamy, że utrudnią, jakie utrudnienia czekają na słuchaczy?

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.