Jak dotrzeć do mediów i stać się ich ulubieńcem
W czasach, gdy aktor Jim Carrey był młody, bez grosza, mieszkał w jednym pokoju wraz z żoną i córką oraz doskonalił warsztat w klubie komediowym w Los Angeles, każdego wieczora jeździł na wzgórza Hollywood i wyobrażał sobie, że jest sławnym aktorem. Wypisał sobie nawet czek na 5 milionów dolarów, z wewnętrznym przeświadczeniem, że niebawem jego marzenie się spełni.
Chcieć znaczy móc. Niech to zdanie stanie się twoim mottem. Jim Carrey osiągnął sukces, podobnie jak wielu innych ludzi opisanych w tej książce. Trzeba jednak mieć stuprocentową wiarę, że uda się osiągnąć cel – niezależnie od tego, co nim jest.
Wizualizacja to istotny składnik sukcesu. Wyobraź sobie siebie w pozytywnym świetle, stanowczo i pewnie dążącego do zdobycia nazwiska i uzyskania statusu głównego eksperta w swojej dziedzinie, a następnie podziel się ze mną sukcesem, pisząc na adres Success@BuildingBuzz. com! mmmmmm Rozdział 1 i
Trzeba przeanalizować wiele pomysłów, aby trafić na jeden dobry. Pojawienie się w mediach to najlepszy sposób przyciągnięcia uwagi odbiorców docelowych. Gdy potencjalni i obecni klienci oraz koledzy z branży widzą cię w telewizji lub czytają o tobie w najważniejszych krajowych i lokalnych gazetach, zyskujesz prestiż i stajesz się osobistością. Masz szansę uzyskania pozycji eksperta.
Taka reklama prowadzi do nieoczekiwanych pozytywnych efektów. Wkrótce możesz zostać ulubieńcem mediów, co zaowocuje wystąpieniami publicznymi, artykułami z twoim nazwiskiem i kontraktami na książki.
Eileen Roth, która zaledwie od roku zawodowo zajmuje się organizowaniem, potrafiła wykorzystać techniki opisane w tym rozdziale, aby znaleźć się w programach „Oprah Winfrey Show” oraz „Today”. W efekcie podpisała z dużym wydawcą kontrakt na książkę, zyskując zarazem ogromną przewagę nad konkurencją.